Veelgestelde vragen 

1. Hoe kan ik een afspraak maken voor een schoonmaak?

Bel ons op +31 6 820 430 53 of vul in de offerte via deze link en wij nemen binnen 48 uur contact met u op.

 

2. Nemen de schoonmaakexperts hun eigen schoonmaakmiddelen mee?

Onze schoonmaakteams werken alleen met de beste materialen en middelen. Deze nemen ze uiteraard zelf mee.

 

3. Uit hoeveel personen bestaat een schoonmaakteam?

Bijna altijd bestaat een team uit 1 personen bij een particulire klus. Mocht de klus groter zijn, dan kan het zijn dat er 2 schoonmaakexpert komt, of 3.

 

4. Moet ik tijdens de schoonmaak de hele tijd aanwezig zijn?

Je hoeft niet de hele tijd aanwezig te zijn. Het is handig als je er aan het begin bent, en na afloop. Ook om eventuele bijzonderheden aan ons uit te leggen, en om het eindresultaat samen te kunnen doorlopen. 

5. Hoe lang van tevoren moet ik een schoonmaakafspraak maken?

In principe kunt je ’s avonds nog een schoonmaak bestellen voor de dag erna. Maar in de regel is eerder bestellen voordeliger.

 

6. Moet ik direct de schoonmakers betalen?

Na afloop van de schoonmaak loop je samen met onze voorman het eindresultaat na. Ben je tevreden, dan kijkt je rustig op onze werkbon het totaalbedrag na. Heb je gezien dat de deze klopt, dan teken je de werkbon voor akkoord op de werkzaamheden en het totaalbedrag.

 

Bij  een eenmalige of maandelijkse abbonomentsvorm:

Ter afronding kun je op het mobiele pinautomaat veilig met je pinpas of creditcard het verschuldigde bedrag betalen.

Mocht je eerder weggaan en bij afloop van de schoonmaak niet aanwezig zijn, dan betaal je op het moment dat je de schoonmaak verlaat alvast het verschuldigde bedrag. Dit kan met je pinpas of creditcard.

Tot slot mocht je in het geheel niet tijdens de schoonmaak aanwezig zijn, dan dien je het verschuldigde bedrag voor de schoonmaak alvast vooruit te betalen.

Let op! Indien je met creditcard betaalt, dan wordt er 2,2% aan provisiekosten in rekening gebracht. Wil je meer weten over onze betaalwijze? Lees dan hier verder.

 

Bij een jaarlijkse abbonomentsvorm:

Krijgt u op basis van de afgetekende formulieren van de schoonmaakbeurten en de maandelijkse abonnementskosten aan het begin van de opvolgende maand een automatische incasso ofeen betaalverzoek.

 

7. Kan ik overal in Nederland een schoonmaak bestellen?

Wij leveren op dit moment helaas niet overal in Nederland onze diensten. 
Onze diensten zijn helaas beperkt in Amsterdam en omstreken.

8. Kan ik mijn afspraak wijzigen?

Je kan je afspraak wijzigen door ons te bellen op+31 6 820 430 53  (Lokaal tarief). Doe dit wel binnen 7 dagen na uw bestelling of meer dan 3 dagen van tevoren, anders zijn hier kosten aan verbonden.

 

9. Kan ik mijn afspraak wijzigen?

Je kan je afspraak annuleren door ons te bellen op+31 6 820 430 53  (Lokaal tarief). Doe dit wel binnen 7 dagen na uw bestelling of meer dan 3 dagen van tevoren, anders zijn hier kosten aan verbonden.

10. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wij zetten ons elke dag in om je een perfecte schoonmaak te leveren, mocht je onverhoopt toch een klacht hebben, dan willen wij je vragen ons te bellen op +31 6 820 430 53  (Lokaal tarief). Als je wilt lezen hoe wij met jouw klacht omgaan ? Lees dan hier verder.

Correspondentie


Mevrouw Givens  Appiah

T: +31 6 820 430 53
E: info@amhucs.nl

Openingstijden

Ma-vr: 10:00 - 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer:  80139051
  •  Bank: NL26 RABO 0362 6808 41

NB: Ambition Hunters Cleaning Service is een online schoonmaakbedrijg, dit houdt in dat wij geen fysieke vestigingsplaats hebben. Voor het inplannen van een kennismakingsgesprek, kunt u het onderstaand formulier invullen. Wij nemen binnen 48 uur telefonisch contact met u op voor het inplannen van het gesprek.